Daniela Mihaela

„Natura iti da chipul pe care il ai la 20 de ani. Viata iti modeleaza chipul pe care il ai la 30 de ani. Dar la 50, vei avea fata pe care o meriti"

Despre mine

Scrie un comentariu

Ce-mi place: Natura (în primul rând). Cărtile. Pădurea. Apa. Să dorm. Lupii şi câinii. Să merg pe jos. Mirosul de curat şi curăţenia în general. Noaptea. Oamenii buni la suflet şi sensibili. Dacă mai sunt si inteligenţi… Primăvara. Casele şi obiectele vechi. Fructele de pădure. Bachata. Mirosul de pastă corectoare. Limba spaniolă. Să mă simt safe. Turcoazul. A dărui. Să găsesc răspunsuri. Să port interminabile discuţii filosofice. Să înot. Marea. Oceanul (astea intră la natură dar nu m-am putut abţine să nu le trec). Să citesc. Mult. Să am mereu ceva de făcut. Să mă autodescopăr. Animalele. Fructele şi legumele. Liniştea de toate felurile. Mâncarea vegetariană. Mâncarea făcută de mine. Patul meu. Să fac cumpărături. Mirosul de la metrou. Florile de primăvară (liliacul conduce detaşat). Menta. Să călătoresc. Limbile străine. Lavanda. Să ajut. Să învăt. Îmbrăcămintea comodă. Filmele cu tematică istorică. Astrologia. Tratamentele naturiste.

Etc. etc…

Autor: danymihaela

Viața se învață

Lasă un gând

