Daniela Mihaela

„Natura iti da chipul pe care il ai la 20 de ani. Viata iti modeleaza chipul pe care il ai la 30 de ani. Dar la 50, vei avea fata pe care o meriti"

Sete

Scrie un comentariu

Mi-e sete de oameni adevărați. De oameni care te privesc cu adevăr, de oameni în ochii cărora le poți vedea ființa toată. Mi-e sete de oameni curați, care te critică atunci când greșești și te laudă atunci când faci ceva bine. Mi-e dor sa fiu criticată pentru greșelile mele și nu de frustrarea ta. Mi-e dor să fiu lăudată atunci când fac un lucru bun, să simt că îmi apreciezi strădaniile, nu să te văd că treci peste, prea preocupat de propria persoană. Da! Da! Mi-e dor să mă observi….și să mă asculți. La fel de mult cum îmi e dor să te ascult eu pe tine. Să te descopăr. Să fac și eu ceea ce aștept de la tine (partea aia cu criticatul si lăudatul). Dar te rog, te rog din suflet, nu te supăra pe mine când te critic! Am învățat să o fac cu iubire,  și nu din răutate. Privește partea bună, că poate descoperi în tine ceva ce nu știai că există .. Sau privește-o ca pe o simplă părere de-a mea (gen „mie nu îmi place x la tine dar asta nu înseamnă că acel ceva este rău sau negativ, doar că nu îmi place mie). Uite cum facem, facem o înţelegere: fiecare spune sincer ceea ce crede, simte, gândeşte şi celalat promite să îl asculte obiectiv, fără să filtreze totul prin prisma rănilor sale. Ce zici, încercăm?

Fii sincer cu mine! Nu-ți fie frică! Nimeni nu iubește măști. Este, de asemenea, foarte posibil să nu te plac așa cum ești tu de fapt, but who cares? Ce? Sunt eu măsura existenței tale? Mergi mai departe! Și oricum, chiar dacă nu te plac, fii sigur că în sine mea o să te admir mereu pentru curajul de a fi tu însuți.

Autor: danymihaela

Viața se învață

Lasă un gând

